Kada je Anna Taylor dobila patent za ekstenzije trepavica godine 1911., nije vjerojatno da je znala da će u budućnosti to postati modni trend. Dugačke trepavice danas su korijen industrije vrijedne više milijuna dolara.
Iako je nekima čudno to da žene nanose maskare, lijepe umjetne trepavice ili stavljaju ekstenzije, potraga za dugačkim i bujnim trepavicama ozbiljna je stvar. Maskara je najprodavaniji kozmetički proizvod diljem svijeta, a samo u SAD-u se u prva četiri mjeseca 2016. godine prodalo 113 milijuna dolara vrijednosti umjetnih trepavica i ljepila.
Ali kako je to sve počelo?
U ranim godinama 20. stoljeća, filmski producent Griffith i vizažist Max Factor doveli su umjetne trepavice na velike ekrane. Filmske zvijezde poput Bette Davis, Carol Channing i Joan Crawford često su se služile umjetnim trepavicama kako bi postigle svoj zavodljiv izgled. 2007. godine, Hollywoodski vizažist Monty Westmore, koji je radio s Joan Crawford, izjavio je da je ona sama šminkala svoje lice, a njegov posao bio je pripremiti joj šest pari umjetnih trepavica svako jutro prije snimanja.
U 60ima je za popularnost umjetnih trepavica bila zaslužna Twiggy, a tada je svake godine prodano više od 20 milijuna trepavica godišnje. Ali nanošenje tih trepavica nije bilo jednostavno. Iako su tada one već bile standard za zvijezde i modele, za prosječne žene to je bio pravi postupak. Tu je bilo ljepilo, pa trake – kako to sve staviti na lice i onda kasnije skinuti? U intervjuu 1998. godine, Oprah je otkinula jednu svoju trepavicu za publiku i onda ju nije mogla vratiti na oko. Ali u zadnje vrijeme članci i videa s uputama pomažu ženama da lakše stavljaju i skidaju takve trepavice. Sada na YouTubeu postoji nekoliko stotina tisuća videa koja pokazuju točno kako riješiti taj problem.
U potrazi za trepavicama danas možete naići na one od boljih materijala, kao i na veoma kvalitetne ekstenzije.