Programski paketi uz koje se pozivni centar optimalno razvija

U domeni upravljanja lancem opskrbe razvijeni su različiti programski paketi za planiranje poslovnih strategija, a pozivni centar je svakako važan dio tog procesa.

Kako bismo riješili problem produktivnosti sustava u primjeni paketa za planiranje, predlažemo koncept rješenja, integraciju poslovnih procesa, koji spaja tijek rada i tehnologiju integracije poslovnih aplikacija, a pozivni centar je jedna od tih bitnih aplikacija.

Dvije karakteristične politike uključene su u taj proces. Prvi je dizajn minimalnog skupa poslovnih procesa za dijeljenje informacija u stvarnom vremenu s paketima za planiranje bez mijenjanja drugih procesa. Drugi je integracija nekoliko sustava s posebnom tehnologijom i upravljanje njihovim izvođenjem pomoću alata za tijek rada. Na temelju tih pravila predlažemo različite predloške dizajna i integracijske adaptere kako bi sve aplikacije, pa tako i pozivni centar, radile bez problema. Naša procjena pokazuje da se upotrebom takvog pristupa ciljni sustav može razviti s manje radne snage, u kraćem vremenu i s višom kvalitetom od prethodnih metoda.

Kvaliteta sustava korisničke podrške temeljenog na webu uključuje informacije koje isporučuje, uslugu koju pruža i karakteristike samog sustava, a njegova učinkovitost ogleda se u zadovoljstvu korisnika jer pozivni centar je ogledalo tvrtke. Kvalitete i učinkovitosti sustava korisničke podrške baziranih na webu su jednako važne kao i one putem telefona, a sve to zajedno čini pozivni centar uspješnim.

Programski paketi uz koje se pozivni centar optimalno razvija

Za testiranje teoretski očekivanih odnosa korišteni su podaci iz ankete 726 korisnika interneta. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da kvaliteta informacija i sustava određuje učinkovitost, dok kvaliteta usluge nema nikakav utjecaj. Ponuđene su praktične implikacije za menadžere i dizajnere.

Kako bismo svoja testiranja kad je pozivni centar u pitanju stvarno dobro i plasirali u javnost, objavljivanje časopisa važan je pokazatelj istraživačke produktivnosti za pojedinačne istraživače, ali i akademske institucije. To je također sporno pitanje budući da različiti dionici imaju različite i često suprotstavljene interese i perspektive. Bitno se razlikuje kako istraživači gledaju na recenziju časopisa i proces objavljivanja na temelju svog profesionalnog statusa, institucionalne misije i orijentacije uloge.